Friday, October 31, 2014

Anty Tal*Tal*

Ten post może nie jest w głównym temacie tego blogu, ale i tak muszę to opisać.
Jestem od 4 lat klientem firmy, która reklamuje się jak tylko może, aby zagarnąć
jak najwięcej klientów. Dla tych z Was, którzy mieszkają w UK, nazwa w tytule postu będzie znana mimo gwiazdek.
Odbyłem dziś rozmowę z panią z Obsługi Klienta, potem z jej menadżerem, i jego menadżerem, co do tego jak wygląda ich system aktualizacji danych o płatnościach i dostępie do internetu.
Otóż System płatności działa zadziwiająco błyskawicznie, ale z tym drugim to już problem.
Obowiązuje u nich system "do 24 godzin" co jest niesamowicie wku****jące. Nie ważne, że zapłaciłeś i twój balans wynosi 0, i tak włączą internet "do 24 godzin".
Postanowiłem dziś dać upust swojej chęci wykłócania się o wszystko. (tak mam jak mnie coś wku**i)
Oczywiście rozmowa zaczęła się grzecznie od pytania:
How are you today Mr ........
Nie cierpię tego szczególnie jeśli wychodzi z ust konsultanta klepiącego formułki, a pochodzącego z Indii lub Pakistanu. Nie mam nic do tych nacji, mam wśród nich dobrych znajomych, ale w CallCentre jest ich za dużo.
Dałem więc upust swojej irytacji i po kolejnym przełączeniu do następnej instancji, stwierdziłem co następuje:

  • nie mam zamiaru czekać 24 godzin na ponowne włączenie
  • jeśli nie będzie wznowienia natychmiast to:
  1. zakładam strone : www.nomoretal*tal*.co.uk
  2. grupę na FB pod tym samym wezwaniem
  3. wśród wszystkich znajomuch (a mam ich wiele) drobię im anty reklamę
Menadżer menadżera rozpływał się w przeprosinach i ubolewaniach, że ich system "tak działa" i on nie może nic zrobić. Na pytanie: kto tu kim zarządza system wami, czy wy systemem, padła odpowiedz, że "tak to działa", jak słychać było, to był tylko "pionek", ale coś podziałało.

Aktualizacja danych nie zajęła już 24h, tylko niespełna 2h. Czyżby z PC XT, przeszli nagle na "10 Core's" ??!!

Wiem, wredny jestem, ale cóż...

No comments:

Post a Comment